tisdag 6 april 2010

Beslutångest :/

Jaaaaa! Fan, idag har jag sätt en ny mobil som jag vill ha, en Ipod touch så jag funderar på den eller den där samsung GT, visst Ipod:en är lite dyrare, men den är ju roligare, för det finns ju lite mer saker på den.. visst jag vill bara ha en mobil där man kan ringa och messa, men jag vill ju även ha lite nytt. Samsung GT'n är precis som alla andra telefoner bara att det är touch, men den har inga extra funktioner och inga spel eller någonting, ganska vanlig och "fattig" (tråkig), men den är ju fin och säkert värd priset... men Ipod som alla vet har ju en massa extra funktioner, lite roligare, och den är ju inte som alla andra mobiler, men den mobilen har jag aldrig hört något negativt om, som samsung, den har jag hört att displayen fryser lätt och vad ska man göra då? Det är ju displayen som man styr allt med eftersom det inte finns några knappar (touch)... men ja.. jag vet inte, funderar faktiskt på en Ipod istället :) Men imorgon så ska jag kanske in till nyk, eller på torsdag, så då ska jag gå och kolla vilken mobil som är bäst och värd sitt pris mest, för det kan ju va så att samsungen är värd priset mest, det vet man ju inte. Så bäst att fråga först och handla sen :)

Nae nu ska jag snart ut och träffa Tessan och prata lite skit, som vanligt ;)
Så nu ska jag fixa till mig och klä på mig.
Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar