tisdag 6 april 2010

Fortfarande vaken...

Japp, jag har nyss legat och kollat på filmen "Sommaren med Göran", haha, den var rolig.
Tänkte bara skriva lite snabbt om hur den var och vad jag tyckte för er som inte sätt den :D
Visst är jag snäll? ;)


Sommaren med Göran:

Betyg: (9 av 10)
aaaaaaaaa
Vad jag tyckte: Jag tyckte att filmen var väldigt rolig faktiskt, trodde från början att den skulle va ganska tråkig, men där hade jag fel ;)
Men ett minus är ju att den är svensk, så det är ju ingen film man ser flera gånger om, kanske 1 - 2ggr, fast det är ju olika från person till person. Men jag tyckte helt klart att den va bra, jag älskade vissa kommentarer och satt och as garva haha!

Rekommenderar jag den?: JA, det gör jag verkligen :D



Så, där har ni :)
nu ska jag försöka sova, klockan är ju trotsallt 02.52.
Så nu säger jag igen, Godnatt mina kära bloggläsare :D
Hörs imorgon, (idag om några timmar) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar