onsdag 14 april 2010

Bittert :/

Ja, som ni alla vet så praktiserar jag ju och idag skulle jag prata om sommarjobb men en viss chef där nere men tyvärr så fanns det inga platser kvar :'(
så nu har man inget sommarjobb ifall dom inte hör av sig från dom andra ställena jag har sökt.
Men dom jag jobbar med där nere tyckte att jag skulle gå och prata med (jag tror hon är produktionschef), men jag fattar inte varför när den ena redan sagt att det inte finns platser... men man kan ju iallafall försöka :) så jag funderar på att prata med henne imorgon, hon kasnke säger en annan sak ;) kan ju alltid hoppas....


Just nu så sitter jag och letar efter lite olika praktikplatser på nätet, men det finns ju inga i närheten och jag vill ju inte sitta och åka långa vägar varje dag för att sommarjobba? Då kommer min lön försvinna på buss/tåg pengar, för det ät ju inte speciellt billigt.

Nae nu ska jag kolla lite på tv, skulle kunna skriva flera sidor men orkar inte just nu. :) hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar