torsdag 15 april 2010

Hej allihopa!

Nu ligger jag på sängen och kollar på Top Model 11... repris.... suger.
Snart ska jag äta lite mat, väntar bara på att min gubbe ska komma hem och sen ska vi åka och fixa sommardäck på bilen.


Jo just ja, jag kanske får sommarjobb iallfall ;)
Men det får ni veta mer om sen ;D
jag ska inte skriva för mkt i den här bloggen.


Nu håller mamma på att skramlar ute i köket så jag ska väl ut och hjälpa henne :)
Och jag fick just redan på att jag har en sak att göra sen och det är att duscha min katt IGEN för han stinker kattkiss... usch, jag vet inte riktigt vad han gör... han kanske har pissfight ute med dom andra katterna på gården eller något... för vi duscha han för kaske 2 veckor sen? Och nu måste vi göraa det igen p.g.a. samma anledning! Nu får du ge dig din dumma katt! Fast han är söt ändå :)


Maten & köket kallar :)
hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar