torsdag 15 april 2010

Då var man hemma igen.

har nyss kommit hem :)
jag har vart med sötnöten nere på pappas jobb för han skulle hjälpa oss att byta till sommardäck, det måste va gjort idag (sista dagen i dag eller igår) så skönt att det är gjort nu så man inte kör olagligt ;)

Jag och älsklingen var nyss och handlade också och han ville ha "Lindor´s choklad", ni vet dom där bollarna dom gör reklam för på tv med någon fyllning i... jag hade aldrig smakat dom innan men söt sa att dom var skitgoda, men det tyckte inte jag... dom var alldeles för söta för min smak, jag gillar hellre salt godis ;D så dom var inget för mig... men dyra var dom jävlarna iallfall, 19.90/hg kosta dom, så det blir ca 200kr/ kg! Svin dyrt för lite jävla choklad!!! (Köpte på lösvikt) men nu vet man iallfall att man inte ska köpa det något mer.

Jaha, vad händer nu då? Kolla lite tv kanske, ska käka varma mackor sen :) mums!


Imorgon så slutar jag kl: 12.00 :) skönt va? ;) börjar 6.00 --> 12.00 gillar fredagar måste jag säga :D
Men en sak jag gillar mindre är alla jävla ungar ute på gården som gapar och skriker! Fan håll käften! Jag kan ju inte gapa på dom så jag får ta ut mina frustrationer (stavning?) här istället ;)



här är en bild på den icke goda chokladen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar