måndag 12 april 2010

Då var det rolig slut.

Allt det roliga har ju alltid ett slut, så är det ju med allt, fast det har ju sin mening det med ;)
Men nu sitter jag bara och undrar vad man ska göra här näst? Man kanske ska plugga lite körkort? :)
Om ni undrar vad jag pratar om så, spelade jag nyss klart mitt spel jag spelade, jag löste alla gåtor och mysterier :) haha! Nu gick min värld under :'(.... haha nae skojade bara.


Tänk att det finns sånna nötter/speltorskar? Sånna som blir galna så fort dom förlorar i spel och blir förtvivlade när dom har spelat klart sitt spel för dom inte ve vad dom ska ta sig till? Jag tycker nästan synd om dom... men jag menar, det finns milljoner med spel men ändå så ska dom bli som dom blir? *haha* ja alla har ju sina problem.
Fast jag kan erkänna att jag är en ganska dålig förlorare jag med, (vem är inte det?) men jag sätter mig ju inte och slår sönder något eller blir förtvivlad och hela min dag är förstörd? haha, nae inte direkt... det skulle vara lite överdrivet.

Nu ska jag lägga in lite music på the phone och sen ska jag kolla lite tv, kanske film, sen sova för jag ska ju träffa sötungen imorgon :)

Så jag tror jag säger godnatt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar