söndag 11 april 2010

Oj oj oj.. haha

Jag har ju glömt bort er, inte med mening. Men jag fastnade ju i det där jädrans spelet som jag skrev om igår *haha* helt livsfarligt, så jag vet inte ifall jag vågar tipsa er läsare om det för då kanske ni glömmer att kika in här ;) Who knows? Nae det skulle ni väl inte? :O

Imorgon så ska jag passa min systerson en stund medans syrran klipper sig :) och vem kan säga nej till att passa honom?? Inte jag iallafall, han är ju trors allt världens sötaste unge! Så imorgon så ska jag och älsklingen vara barnvakt en stund så då ska vi gå en sväng och gå förbi någon lekpark :)
Jag älskar att vara ute medans det är fint väder och syrran sa att det skulle bli sol och 10 + ute :D


Idag så var jag och älsklingen ute och gick i kanske 2 timmar? Vi gick ner på stan och tog en glass och sen så gick vi till hamnen och runt och bara njöt av solen och värmen :)
Vi gick och pratade och skrattade åt precis allt möjligt, vi tog lite kort och kollade in badstället.. riktigt mysigt.


Nu ska jag käka kvällis, men vi kanske hörs sen ifall jag inte fastnar i det där jädrans spelet igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar