fredag 23 april 2010

Halloj :)

Är hemma från jobbet och jag har vart det ett tag nu men jag har sån bloggtorka och jag har inte en aning om vad jag ska skriva om :S
därför inga inlägg direkt.
Imorgon så åker jag och älsklingen hem till hans pappa över helgen, vi ska fira honom lite med hans släkt så det kanske inte blir så mycket bloggande i helgen men jag ska försöka sno åt mig internet lite ;) så då kan jag kanske slänga in ett inlägg lite då och då, men p.g.a dåligt med inlägg är av 2st anledningar och det är 1: vet inte vad jag ska skriva eftersom jag jobbar hela dagarna så inget speciellt har ju hänt då. 2: Jag jobbar eftermiddag, men sista dagen imorgon ;)

Så nästa helg kommer det nog lite mer inlägg, jag har lite saker att skriva om då men just nu så orkar jag tyvärr inte för jag ska alldeles snart sova :)

Nu säger jag godnatt! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar