lördag 24 april 2010

Jag lyckades.

sno åt mig internet lite fort medans Robban och hans bror Macke snaggar sig, men inte helt som tur är för det är ju så himla fult!
Idag ska vi fira Robban med hans släckt och vi ska käka tacos så jag bara väntar tills klockan blir 5 så vi kan äta :)

Vi var nyss nere på Media Mark, dom har mässa där nere så det var lite olika artister där nere som Eric Sade (stavning?) och Ola Svensson och lite andra, frågar ni mig så var det inget jag behövde se, men det stod ett par killar och visade upp sina KTM:er (crossmotorcyklar) och dom killarna såg bra ut ;) se men inte röra. Så medans robban och macke kollade på motorcyklarna så kollade jag på killarna för dom var mellan 21 - 25 tror jag ;) hehe! mjau!

Nae nu är det väl lika bra att jag gör det jag ska på internet innan dom blir klara för då ska väl macke ha internet. Men vi kanske hörs senare ifall jag kan låna internet då med :)

Jag vill ha tacos nu :D inte så länge kvar nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar