söndag 25 april 2010

Ibland blir man irriterad.

Ja ibland blir man bara irriterad på folk och ibland fattar man bara inte hur dom tänker!
Jag, robban och macke skulle lägga oss och titta på film men då ringer hemmatelen här och Anna kommer in och ger robban telen, då hör man robban säga "ja jag får väl göra det" och då frågade jag vad han skulle göra så här sent, klockan är ju lixom 02.48!!!! och då sa han "jag ska hämta Linda (mackes kusin) i Linghem (som ligger i Linköping typ) för hon sitter full på tågstationen och kommer inte hem" och visst det är snällt, men hon får väl för fan skylla sig själv då! eller? går man ut och festar (jag tror hon är mellan 16 och 17) och inte kan ta sig hem då får man skylla sig själv, för man ser väl alltid till att kunna slagga någonstans eller att man kan komma hem? För då ska robban och macke först åka till linghem, det tar cirka 20 - 30 min sa macke och sen ska dom skjutsa hem henne och det tar säkert 1 timma och då ska dom kanske prata lite med dom där hemma så kanske + 10min till och sen ska dom hem från henne och hit också och det tar ca 30min... så klockan lär väl bli iallafall 5 innan dom kommer hem, och imorgon så skulle vi upp tidigt för vi skulle träffa robbans andra bror och hans tjej och hitta på något och sen vid klockan 17 så skulle vi till robbans mamma och fira henne och sen ska vi hem till mig igen... hur fan ska vi orka?!
Visst jag jkan ju sova nu, men jag kommer upp mycket lättare än robban i vilket fall det än är, för han vaknar aldrig till klockan som ringer eller när man väcker han för han somnar bara om.

Nae om jag kanske ska ta och se på någon film, men det är ju så tråkigt att kolla själv :(
så jag får väl vänta på myskväll till nästa helg med älsklingen :/

Men hur fan kan man ringa någon och be om skjuts klockan 3 på natten då man inte är säker på att den personen är vaken?! Idiotiskt!

Men nu säger jag godnatt, fast det kanske kommer mer inlägg sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar