onsdag 7 april 2010

Ska det verkligen vara såhär? :(

Ligger på sängen fortfarande och bara stirrar, kollar på simpsons just nu. Jag funderar på att ta fram körkortsboken och plugga lite :) jag måste verkligen ta tag i det igen för annars kommer det aldrig bli av, och jag vill ju ha körkort :)
Men det är ju så att ALLT känns så stressigt och tight in på allt... jag har ca 1år på mig att ta körkortet, jag måste klara boken + alla mappar + att jag måste ta syntest och ringa (kommer inte ihåg vart) och kolla så jag får övningsköra, jag måste skaffa glasögon/linser och dom pengarna har jag inte nu, för glajjer är ju inte billigt direkt, sen så har jag skolan och alla jävla läxor + att jag praktiserar just nu... hur fanken ska jag hinna allt?
Fast som jag sa till en som jag pratade med på fejjan nyss, sätter jag bara igång med allt så kanske det löser sig :) det hela handlar ju om att STARTA först och hålla igång för sen rullar det ju på ;) precis som en bil ;) *haha* vad rolig jag var där nu ;)

Nae jag ska ta fram mina böcker nu och plugga lite för nu känne jag mig lite motiverad faktiskt :) Jag kanske behöver lite pepp-talk ibland ;D
Nu fram med böckerna och se hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar