onsdag 7 april 2010

Godmorgon/eftermiddag *gäsp*

Eller jag har ju vart vaken en stund men har inte skrivit förrns nu för jag har lagat mat och plockat lite här hemma :)
Just nu så sitter jag och kollar på "Smallville" eller vad sjutton det heter på 6an, gillar inte den serien igentligen men det finns ju bara skit på tv.


Idag så funderar jag på att ha en mysdag för mig själv :P Men jag vet inte om jag orkar för just nu så har jag inte lust med någonting, allt känns bara tråkigt och jag vet inte varför men jag känner mig svag i kroppen idag, den känns som ett spaggetistrå.

Imorgon så kommer antligen älsklingen hem :) som jag längtar :D
Då ska jag fråga om vi kan åka och köpa mig mobil och sen ska vi hem och mysa och bara ta det lugnt, jag måste ju krama igen allt jag har missat nu denna vecka ;) *haha*


Nae gott folk nu ska jag göra annat och försöka få tillbaka ork i min lilla kropp :)
Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar