onsdag 7 april 2010

Helt sjukt!

När jag satt och läste runt lite på interner.. tror det var ett forum, då ser jag en kommentar där det står typ "gå in här så kan du söka på vem du vill", och då gick jag in där, det va en sida där man kan söka privatpersoner eller företag..
men iallafall så prövade jag och söka på mig själv där och jag fanns med?! :O
sen sökte jag på lite andra människor och jag hittade varenda en! Man kan se andras addreser, personnummer osv... vad fan är det för jävla sida?! Jag vill väl INTE att folk ska kunna söka efter mig på interner? Folk som man inte änns känner kan söka på en där, och få info om en! och då menar jag ALLA!
så jag ska kolla upp vad fan det är för sida och kollaavem/vad som ligger bakom den, för jag tänker inte tillåta att andra folk kan få info om mig sådär på internet! aldrig i livet!
Så det ska jag kolla vidare och se vad fan det är för något, för det kan ju inte vara tillåtet att ha sånna sidor där ALLA I HELA SVERIGE kan söka efter en och få upp info?! Glöm det! Det är ingen jävel som ska ha info om mig som inte känner mig! That's it!

Nu ska jag iallfall sova, ny dag och nya tag imorgon :)
och på torsdag kommer min älskling hem :) och då kanske vi ska åka och handla min mobil :D
tror det blir en svart eller vit ;)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar