onsdag 7 april 2010

Svårt att veta.

Nyss så har jag setat och tittat på "Dating in the dark" på www.kanal5.se, eftersom jag missade det tidigare idag. Jag funderar på att titta på en film, men jag vet inte riktigt vilken :/
svårt val ;) men jag kommer ju med en dialog, eller vad man ska kalla det sen vad jag tyckte om filmen osv...


Jo, om ni undrar över rubriken så menar jag att det är svårt att veta vad ni läsare vill läsa i min blogg, fast jag skriver ju bloggen för min egen skull och där av skriver jag ju vad jag vill ;) jag försöker inte nå ut till er läsare utan jag skriver mer i bloggen som en "dagbok" kan man säga. Jag försöker absolut inte få en massa läsare och tjäna pengar på bloggen för det tycker jag är ganska ynkligt att göra, för jag menar, varför ska man tjäna pengar på att blogga? det är ju inte ett riktigt jobb. Ska man tjäna pengar då ska man annstränga (stavning?) sig och vara värd dom pengarna och inte bara sitta på arslet och skriva blogginlägg... det tycker jag är fel. Visst ifall man har en vettig blogg som tillexempel hjälper folk eller ifall den är lärorik så är det väl OK till en viss del för då är den ju hjälpande så att säga, men att tjäna pengar på sin blogg så man tipsar om smink,kläder,krogar osv... det är bara fel, enligt mig.
Men en sak jag INTE kan förstå mig på det är hur man kan tjäna pengar på att klanka ner och vara elak mot andra människor och få uppmärksamhet och pengar på det sättet, det om något är FEL! Och nu sitter säkert en del av er bloggläsare (kanske) och tänker - "du är bara avundsjuk (stavning?) och det kan jag säga på en gång, det är jag absolut inte, för jag tycker ska man tjäna/få pengar så ska man fan va förtjänt av dom!
Det är ju som kronprinsessan och hennes jävla kille vad han nu heter, hela deras jävla bröllop är det vi skattebetalare som betalar, och vad fan får vi av det? Inte ett skit! Dom lever ju på oss.... och det är också så jävla fel. Fan om jag gifter mig, det får jag betala själv det är ingen annan som gör, är det någon i det här jävla landet som vet vad rättvisa är eller?! I don't think so! Visst allt kan inte vara rättvist, men det finns en gräns och det finns det till allt. Jag tror ni fattar vad jag menar. Usch nu känner jag att jag börjar bli irriterad så kanske bäst att lugna sig lite. :)


Jo just det, om ni undrar varför man inte kan kommentera mina inlägg så har jag inte en aning, det finns olika inställningar och jag har satt så alla ska kunna kommentera men det verkar inte som alla kan det? :S
Men jag ska försöka fixa och göra mitt bästa :)
Men nu ska jag iallafall kolla runt lite på nätet och sen kanske kolla film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar