lördag 29 maj 2010

Bantnings tips? :)

Här kommer ett tips till er som brukar moffa en massa chips som inte är så bra, man går upp i vikt och det är en massa onödiga fetter och skit i chips... men då kan man äta något som heter "Mini Sticks" det är som kexpinnar med sesamfrön på, det finns 2 olika sorter, en sort med bara sesamfrön på och utan smak, sen finns dom som jag är helt fäst vid med (jag tycker dom smakar pizza) oregano smak, dom innehåller oregano,sesam och salt. Det är inget onyttgt i dom! och dom är skitgoda :D så nu har jag börjar äta dom istället för chips :) jag tycker chips och ostbågar bara ser äckligt ut och låter äckligt... usch! varför äta en massa fett när man kan äta nyttiga saker?
Det förstår jag inte med folk som är lite knubbiga/feta/tjocka.... varför äter man inte nyttigt? Varför gör man inget åt saken när man ser ut som dom gör? Vill dom va knubbiga och tjocka? Det vill inte jag va iallafall så jag gör mitt bästa för att inte bli tjock/knubbig/fet!


Dessa är iallafall en nu vara som dom har fått in på Netto, och dom kostar 12kr för ett paket och det är ganska mycket i ett paket! Så prova dom, ni kommer fastna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar