lördag 29 maj 2010

Kallt.

Sitter och tittar på "How I met your mother", har inte ett dugg att göra... funtar på att lägga mig och vila en stund för ögonlocken känns ganska tunga, men imorgon så kommer min syster med hennes familj upp hit och ska käka och fira lite morsdag och dom kommer klockan 14.00 så då måste jag upp ganska tidigt så det är nog bättre att lägga sig tidigt idag

Men vad fasiken ska man göra då ifall man inte ska sova? Dom flesta sitter ju och kollar på Melodifestivalen, eller dom ska, tror det börjar klockan 20.00 eller 21.00, det kommer jag ihåg från när jag va liten för då satt hela familjen framför tv:n tillsammans och myste och käkade gott, det va en familjekväll, saknar det lite.
Men nu tittar jag dock inte längre på det, jag brukar slå på kanalen när dom ska sätta poäng för att se vem som vinner, men det är inget jag sitter och följer från början till start.

Imorgon så kommer min kära och underbara pojkvän hem
då blir det mys och gos!
Nae kolla på tv nu och se ifall man kanske somnar utan mening

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar