torsdag 27 maj 2010

Fryer...burr.

Idag vart jag hemma från skolan, imorse så var jag bara extremt trött eftersom jag inte kan sova ordentligt på nätterna och sen fick jag mensvärk och nu har jag ont i låret, vad kommer här näst? Jo just ja, jag fryser också :/

jag ville gå till skolan idag, för jag måste beta av det sista på naturkunskapen, det jag missade när jag va på praktiken men jag var så jäkla död i kroppen imorse :(
Och imorse så ringde det vid halv nio, någon med okänt nummer, jag svarade inte för jag sov och hörde inte.... men sen fick jag reda på att det kanske va ang sommarjobb dom ringde, FAN! Men Robban sa att dom skulle ringa senare hade snubben sagt till han på jobbet, hoppas han gör det också, men jag har inga höga förväntningar... det som händer, det händer.


Idag är det strålande väder ute, eller nästan strålande iallafall, alla molnen skulle ha vart borta ;P
så idag så kanske jag och Robban ska in till Jysk och handla nya sängkläder och lite annat för dom har lagerrensning :D
Jag måste bara vänta på att min kära mor kommer hem med mat först om vi inte käkar på donken ;)


Nu ska jag kolla tv och fixa något gott :)
Hörs sen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar