onsdag 26 maj 2010

Underbar dag :D

Idag har det vart en underbar dag :)
först så vart det en dag i skolan till klockan 15.00 och sen vart det minigolf med hela klassen + lärarna :) och självklart vann ju lärarna *haha* efter golfen så fick vi åka hem en sväng och klockan 18.00 skulle vi mötas på skolan igen för lite grillning :D trevligt.
Hela dagen gick ut på att vi skulle tacka av våran lärare (mentor) som slutar den 4 juni, tyvärr :(

så dagen har vart skoj och rolig, med skratt och skämt, men ändå med tårar... usch, det känns lite "jobbit" att han ska sluta för han var ändå våran bästa lärare som alltid var glad :/
men hoppas han kommer till skolan och hälsar på ibland :)

Jag tror alla fick lite tårar i ögonen idag, för det var ganska jobbit faktiskt, men såna stunder tillkommer här i livet också, tyvärr.
Just ja, jag glömde ta kort idag :( jag hade kameran med mig men jag glömde totalt bort det, FAN! Det hade vart roligt att ha, men jag får ta lite kort i skolan, men inte samma sak som idag då alla umgicks och hade skoj :/

Nae nu ska jag lägga mig, skola imorgon :)
och snart sommarlov :) blir mitt "sista" sommarlov för nästa sommar så kanske man jobbar ;D Who know's? ;)


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar