söndag 30 maj 2010

I väntan.

Här ligger jag på sängen och kollar på tv som vanligt!
var ute en sväng för mig själv förut, tog en cykeltur till affären och sen hem och jag cyklade extra sakta för det var så himla skönt ute, sol och klarblå himmel
så underbart!
Jag har inte tänkt på det innan, men att cykla ut en tur i det fina vädret själv är så himla skönt! Bara vara i sin egna lilla värld och njuta av solen, jag tror jag ska börja gå en sväng i solen varje dag, ifall det är sol så att säga! Imorgon så börjar vi klockan 13.00 så man kanske ska ta en promme imorgon? eller en cykeltur.

Just nu ligger jag och väntar på att min underbara pojkvän ska komma hem, det finns inget att säga mer än att han är den absolut bästa pojkvän man kan ha, visst vi har våra bravader ibland men det har alla, men jag älskar han så ortoligt mycket iallafall!
Det finns ingen finare än honom!

Nu kom han

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar