måndag 31 maj 2010

Shoppat

har precis kommit hem från Nyk :)
Jag, älsklingen och min lillebror har vart och shoppat :D
eller min sötnöt shoppade och lillebror, jag handlade inte änns en dricka *haha*
Idag vart den inhandlat en ny madrass till sängen, nya kuddar och nya fina duntäcken :D så ikväll blir det att sova skönt! Tack min underbara älskling

min lillebror handlade ett nytt tv-bord, vi kollade också efter ett men hittade inget i vår smak.
Ååå, nu vill jag bara gå och lägga mig i dom nya sängprylarna :)
Vi var även på Stadium idag och kollade och där handlade min sötnöt lite kläder också, jag tror han har blivit shopping galen eller något ;) *haha*
Men jag håller med han, det är kul och handla när man har pengar ;)

Haha! Just nyss på tv:n så gjorde dom reklam om kondomer och glidmedel, det har jag aldrig hört förut att dom gjort på tv, eller har jag bara missat det? Lite små kul....

Nu ska vi snart äta, Robban börjar bli sjuk så han är inte hungrig men jag ska försöka få i han lite mat iallafall :)

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar