onsdag 30 juni 2010

Herregud!

Sitter och "tittar" på filmen på 6an... det ska vara en thriller, men innan jag kollade upp vad det va för film så trodde jag att det skulle vara en dåligt gjord komedi-film. Filmen är värdelös men jag sitter ändå och kollar, *haha*
Ska kolla klart på den nu och vänta på att mitt Y kommer hem :) vilket han gör om ca 40min!
Då blir det att kolla på film och mysa :)

Här är lite info om filmen på 6an:

Namn: The Librarian
Handling: Amerikanskt thriller från 2004.
När en magisk konstskatt försvinner från ett bibliotek, måste den beskedliga bibliotekarien genast se till så att den kommer på plats igen. Men för att kunna göra det behöver han förstärkning och tar hjälp från en kvinna som är otroligt skicklig i kampsport.
I rollerna:
Noah Wyle, Sonya Walger, Bob Newhart, Kyle MacLachlan, Kelly Hu.
Regi: Peter Winther.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar