onsdag 30 juni 2010

Sen onsdag.

Sitter och käkat just nu, framför datan! Haha...
Idag har jag inte gjort så mkt, jag va i Nyk imorse och handlade present till min pappa som fyller på söndag, jag köpte ett par nya jeans till han och sen ska jag kolla på stan imorgon om jag kanske hittar en tröja eller något snyggt till byxorna.

För en stund sen så satt jag ute och pratade lite skit med Tessan , trevligt :)

Btw,när vi var inne i Nyk idag så handlade Robban 2 saker till hemmet, han köpte en AC/fläckt som vi ska ha i sovrummet för det är så varmt på nätterna, skönt, och sen så köpte han ett duschmunstycke, den är skit frän, den skiftar färg efter hur varmt/kallt man har ;D
är är färgerna:

Varmt: Röd
Mellan/lagom: Blå
Kallt: Grön

Så den är skit ball om man duschar i mörkret ;) den lyser som neon ;D Läckert! lite porrbelysning så där ;) haha!
Det ända som behövs till duschen är en packning eftersom det inte finns någon, antagligen så har väl jag haft bort den när jag ska ha vart där inne och hållt på! haha! så den läcker lite, men spela roll? nepp, eller så har bara inte jag skruvat dit munstycker ordentligt, så kan det också va, det är ju mig vi snackar om ;)

Nae gott folk, nu ska jag fortsätta käka lite :)
hörs sen!




En sådan är det, cool va? haha! Jag måste testa den sen :P
(bild "lånad" från www.google.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar