tisdag 29 juni 2010

Promenad

Har för en stund sen kommit hem från en promenad med min vän Tessan. Vi gick en promme ner på stan och handlade och så skulle jag hälsa på min kusin men han hade redan åkt tyvärr :(
så det får bli en annan gång, hoppas han kommer när pappa fyller :) vilket är på söndag :)
Man träffar dom ju inte så speciellt ofta tyvärr :(
Jag har en hel del kusiner, men dom ända som jag bryr mig om så att säga är dom från min faster Diana's sida, hennes 2 söner, Frank och Tobias
Y
Jag har en faster till men henne struntar jag i eftersom hon är som hon är... hon är inte taskig eller dum emot någon personligen men det är bara henne sätt och hur hon tänker, men jag har mina nära och kära som jag bryr mig om och dom bryr sig om mig/oss.
Men som sagt, jag tycker att det va ganska tråkigt att jag inte hann träffa Frank idag :( så hoppas att han kommer på lördag :D
Jag har ju inte hans telenummer, bara Tobias om han har det kvar? och ingen av dom har facebook heller, så jag kan ju inte nå dom på något sätt :/
Det hade vart kul ifall man fick bättre kontakt med dom, dom är ju trots allt mina kusiner :)
Nu ska jag käka mackor och snart kommer min underbara sötnöt hem :D då blir det att kolla på film och mysa :) Y


Ett hjärta för min familj/vänner!
Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar