tisdag 22 juni 2010

Sjuk?

Hej bloggen!

Usch ja, jag tror jag börjar bli sjuk :(
jag fryser hela tiden och jag är trött och seg i kroppen, kan det vara tecken på att jag börjar bli sjuk? Har nyss kommit hem från syrran, träffade henne och lilla Albin imorse på stan och har vart med dom ända till för kanske en timme sen, synd bara att det är så kyligt ute, visst det är varmt men det blåser kallt :/
Jag vill ha sommar och sol, varmt väder och bara jäsa på stranden! :)
Nu hade jag tänkt mig att lägga mig ner och kolla på filmen "Remember me", den med Robert Pattinson ^^
Just ja, nu kom jag på att jag måste beställa biljetter till den nya Twilight den 30:e :) får man ju inte glömma ;)
Det får jag göra ikväll, för nu ska jag kolla på film och mysa..





Remember Me - 2009.

Robert Pattinson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar