torsdag 24 juni 2010

Wooopsie!


Det vart visst inget inlägg igår, men det har sin förklaring ;) Jag var nämligen ute med min underbara och hade en underbar dag, den va så mysig. Igår när älsklingen kom hem från jobbet så åkte vi till skolan men dock så var inga lärare i skolan så vi drog in till hamnen i Nyk och käkade glass och njöt i solen :) mysigt, och sen så bestämde vi oss för att käka middag ute, så då käkade vi en god middag på Oliver Twist, super gott! Egentligen så skulle vi ha käkat i hamnen men dock så var det vänte tid på bord så då sket vi i det. Men dagen igår var helt fantastisk och det var bara jag och min underbara sötnos.
Idag så har dagen också vart underbar, dagen till en början hände inte så mycket, vi åkte in till Nyk och handlade lite och sen åkte vi hem och tog det lugnt men dock är jag en sån där tjej som hatar att sitta stilla inne och bara glo då det finns bättre saker att göra, så jag tog med Robban (min pojkvän) ut på en härlig promenad, vi käkade glass och gick en kvällspromenad längs vattnet och bara pratade och skrattade... helt underbart och nu snart ska vi kolla på film, så nu blir det att fixa lite mackor och O'boy.
Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar