tisdag 27 juli 2010

Ååå, dessa snorungar!

Nyss så satt jag och läste på en skvallerblogg om en massa andra svenska bloggar, det är "blogg bråk" hit och dit och det är det ena och det andra.. jag menar - Come on! Snacka om patetiska snorungar, för hur gamla kan dom va? mellan 15 - 18år dom som driver Sveriges "största bloggar"? hur moget är det att sitta och kasta skit på varandra igenom en fjantig blogg?
Har man något och säga så kan man väl ta det face to face? Och vissa av dom här känner inte änns varandra, dom har bara vart inne på varandras bloggar och hur mycket mer patetiskt är inte det då? tjaffsar med någon man inte känner och som man inte änns har träffat i verkliga livet? Hur fanken kan man änns ha en åsikt om den andra då? hur kan man änns börja ett s.k "blogg bråk" då?
Tänk att dessa människor sitter varje dag för att uppdatera sina jävla bloggar med en massa skit snack och nedlåtande om andra människor bara för att dom tävlar om vem som är den största bloggen och vem som är bäst istortsätt? Hur fan orkar man? Bara för att dom tjänar pengar på det..? Men det kan ju inte va mycket.. visst ett enkelt sätt att tjäna pengar på, men kanske inte i slutänden när folk kommer se ner på dom p.g.a deras bloggar.
Vissa andra skriver om deras "mode" och när dom vart på krogen... hur fan kan man tjäna stålar på det då? Hmm... en bra fråga.

Enligt mig så har man en blogg för att skriva om sin dag/tankar eller åsikter, inte för att sitta och tjaffsa med någon över internet - bara fegt och larvigt.
Jag har min blogg just av dessa 3 anledningar, för att skriva om mitt liv och tankar, inte någon annans!
Men alla skriver väl vad dom vill, jag menar bara att dessa små fjortisar, till och med killarna är fjortisar, är patetiska och larviga, dom skämmer ut sig själva.
Och när jag skrev att killarna till och med är fjortisar... titta på dom, dom sminkar sig mer än vad tjejer gör, dom verkar ju va på samma nivå som dom och dom är helt enkelt tjejiga av sig, hade dom aldrig vart som dom är så hade dom aldrig haft så "stora" bloggar som dom har, för jag tror ifall dom inte hade vart bögar och bisexuella och haft den stil dom haft så hade dom inte haft hälften av alla läsare som dom har, men det är starkt av dom att gå ut med det dom är!

Men som sagt, detta är mina åsikter! Tolka dina egna ;)

Nae nu sätter jag min punkt!
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar