måndag 26 juli 2010

Nytt resemål!

Jag har hittat ett nytt ställe som jag skulle vilja åka till... fast jag vill fortfarande åka till New York, men nu så skulle jag vilja åka till San Diego, det verkar så fint där!
Jag har bestämt att när jag har slutat skolan (om 1år) så ska jag iallafall åka utomlands och då menar jag inget jävla vanligt ställe som Spanien eller något sånt skit, utan jag vill som sagt till New York eller San Diego eller någon annan "stor stad" ;) bara vara där ett tag, kanske försöka fixa jobb... skulle inte det vara underbart?
Fast först så ska jag börja med att åka iväg iallafall, man ska ju inte ha för höga drömmar :P

Här är lite bilder från San Diego:




Här är lite bilder från New York:
Här kan ni kolla in New York lite mer, som se värdigheter och lite info om staden http://www.newyork-bilder.se/

Ser inte städerna underbara ut? Det tycker jag!
Även Atlantic City ser underbart ut!


Atlantic City:
Jag orkar inte lägga in en massa bilder så ni kan kika in på denna sida och kolla in bilder:
http://www.tripadvisor.com/LocationPhotos-g29750-Atlantic_City_New_Jersey.html


vilken stad gillar ni mest?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar