tisdag 6 juli 2010

Bio!

Nu ska jag göra mig iordning för klockan 18.00 så ska jag och på bio :D
vi ska se Twilight - Eclipse! Så nu ska jag in och duscha och tvätta håret och sen ska vi ner och handla något gott till bion, ska jag vara ärlig så ser jag fram emot filmen men sen när man har sätt den så måste man vänta till dom nästa 2 filmerna kommer, det är ju så drygt! haha.
Samma sak när det gäller min favorit serie Vampire Diaries, jag måste vänta i evigheter nu innan säsong 2 kommer till sverige, säsong 2 släpps i USA den 9 september men eftersom säsong 1 inte har visats klart på tv här i sverige än så måste vi vänta längre -_-
fast man kan ju alltid tanka ner säsong 2 då den har släppts i USA ;) yes I know, I'm a bit illegal, but who is not? ;)

Här är ett klipp med Ian Somerhalder som är min favorit i serien Vampire Diaries:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar