onsdag 7 juli 2010

Det suger...

fan vad jag känner mig uttråkad då! Jag har absolut ingenting att göra, jag skulle vilja ner till läget och ta en cider eller något men ingen annan verkar ju vilja det, och Robban vill ju inte heller för han jobbar ju förmiddag denna vecka :/
varför ska alla svennebananer vara så jäkla tråkiga för? Det är sommar för sjutton, ut och rör på er!!

Jag ska väl snart krypa ner i sängen och kolla på film och sen sova, finns ju inte så mycket att göra... men jag är lite halv seg också. Imorgon så funtar jag på att åka till stranden på morgonen, va nere med Robban idag på Jogersö och kände på vattnet, tog av mig tofflorna och bara gick i, det va ju kanon skönt! Så imorgon blir det nog att åka dit och lägga sig medans sötnöten jobbar :D
Nae nu ska jag se vad folket ska göra, annars så går jag och lägger mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar