söndag 18 juli 2010

Hem :D

Idag så ska vi åka hem från Norrköping :) - skönt.
jag ska bara vänta på att Robban ska vakna till liv så vi kan dra och käka och sen röra oss.
Här i deras familj så sover istortsätt alla fram till klockan 14 - 15 om dagarna, jag fattar inte hur dom kan...? Fan hemma så går vi upp ganska tidigt, eller ja, jag kan ligga och dröna lite men mamma och pappa går upp vid kl 9 på helgerna för dom har saker att göra, typ handla, laga mat, städa. osv... och sen gillar dom inte att ligga och sova bort hela dagen. Men här ligger dom som sagt och sover hela dagarna....
Så det är så skönt att jag har LOST på datan för då kan jag kolla på det medans alla andra är tråkiga :) - toppen.

I veckan så kommer min andra syster hit och hälsar på också med sin familj, det kan bli trevligt, men dock så har jag ju inte så jätte mycket att säga eftersom vi aldrig ses/pratar... jag vet ni tänker "men då måste ni ju ha en massa att prata om", men tro mig, det finns knappt något att säga, det blir för stelt, innan så va det henne jag pratade med mest (när hon bodde här), men nu umgås jag och pratar mest med min andra syster :)
Vi pratar istortsätt varje dag, och henne träffar jag ganska ofta också, och det är kul att umgås med henne, för vi är ganska lika eller jag tycker det iallafall :) *haha*

Nu ska jag vecka robban så vi kan dra och käka, jag börjar bli hungrig.
Hörs säkert när jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar