torsdag 15 juli 2010

Torsdag.

Idag har jag vart ute hos min syster + hennes familj i deras sommarstuga :)
Vi käkade god mat - grillat :D
dagen har vart bra och lika trevlig som den brukar vara, men andra ord kanon :D
Men dock så har det vart sådär gurgelvarmt idag också, visst det är ju skönt men det finns väl en gräns? eller? haha!
Men man ska inte klaga ifall man tänker på den hemska vintern vi hade :)

I helgen så ska vi ju till norrköping igen, ska jag va ärlig så har jag ingen större lust - hade hellre vart hemma, pga en viss anledning, men på lördag så ska vi åka och kolla på Robbans lillasyster som är på popkollo, dom ska ha uppvisning - i katrineholm.
Nästa helg så kommer min andra syster och hennes familj hit, dom ska va här vecka och hälsa på, det ska bli skoj för man träffar ju inte dom varje dag direkt, men nästa vecka så kanske vi ska till Grönan också, jag och Robban och sen 3pers till, det ska också bli kul :D - hoppas!

Nu ska jag kolla på LOST :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar