fredag 2 juli 2010

Lycklighets testet!

Lycklighets-testet:
[ v ] Du har en pojkvän.
[ v ] Du har ett eget rum.
[ v ] Du har en mobil. - Alla undomar har väl det nu för tiden?
[ v ] Du har en iPod/MP3 spelare. - Japp, men använder den inte.
[ v ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans. - Skönt.
[ v ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool på din gård.
[ v ] Du klär dig som du vill. - Ja, jag hatar folk som följer modet... löjligt.
[ v ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ v ] Det finns en dator/laptop i ditt rum. - Det är väl också en sak nästan alla har?
[ v ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ v ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[ v ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på. - Ja, varför skulle jag inte få?
[ v ] Ditt rum är stort nog för dig. - Det duger perfekt.
[ v ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt. - Jag samlar inte på något.
[ ] Du längtar till skolan.
[ v ] Du önskar inte att du var någon annan. - Nepp, varför skulle jag?
[ ] Du spelar någon sport.
[ v ] Du brukar göra något efter skolan. - Ja, man gör väl alltid något.
[ v ] Du äger en bil. - Japp, men har dock inget körkort, jag håller på med det.
[ v ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ v ] Du är nöjd med ditt utseende. - Ja, det är klart!
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[ v ] Du bryr dig om folk. - Det är klart, alla ska väl kunna leva och må bra?
[ v ] Du är nöjd med ditt liv. - Absolut!
[ v ] Du kan mer än ett språk. - Ja, engelska, svenska och norska.

[ v ] Du har ett smeknamn. - Ett par stycken.
[ v ] Du har ett husdjur. - En underbar katt.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ v ] Du har inga “fiender”. - Inte vad jag vet iallafall.
[ v ] Du är en ganska snäll person. - Ja, om jag själv får säga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar