fredag 23 juli 2010

Mitt namn är i Obama's papper!

Om ni inte ser vad det står:
"
Your name has been added to the petition demanding complete restoration of the Gulf of Mexico and it's coastlines and wetlands. Thanks for your participation. Your name and others from around the country will be presented to Congress and President Obama as evidence of the nation’s support for coastal restoration.
Please spread the word and continue to follow the movement."


Jag vet inte hur jag ska göra för att få en bättre bild av det hela...
Men orsaken till detta är att jag har undertecknat en sak som handlar om den Mexikanska Golfen. Frågar ni mig så tycker jag det är hemskt det som har hänt, med tanke på alla djur som dött och tagit skada och sen naturen. Så frågar ni mig så ska alla som kan hjälpa till.
Det spelar ingen roll ifall du är från USA eller bor där eller om du inte gör/är det, för det är din underteckning och röst som räknas!

Hittills så är det 80285 st som har undertecknat, en bra början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar