lördag 24 juli 2010

Hemma!

Nu har jag vart hemma en stund, och kopplat av *haha*, igår så kom ju min andra syster hit med sin familj och hälsade på :D dom stannar tills på måndag eller tisdag trodde hon.
Det är kul att träffa dom igen, efter som det inte händer allt för ofta :/ tyvärr. Men nu är dom iallafall här :D
Igår kväll så ringde min andra syster M och frågade ifall jag ville komma ut till deras sommarställe och va där ute med dom och det ville jag ju så klart :D
så jag sov där inatt, därför jag inte har skrivit något igår....
Men nu är jag iallafall hemma, ganska skönt efter allt ståhej där ute *haha*
fast det är skönt att va där ute också, bara umgås med syrran/syrrorna och snacka lite gojja :) inte varje dag man gör det med båda syrrorna samtidigt :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och bara kopplar av, men jag ska väl snart kolla på lite LOST tror jag eller om det blir av ikväll :P
På något konstigt sätt så vart jag party sugen, haha, vart kom det ifrån? Musiken? Hmm...?
Fast det va ju ett bra tag sen man parta eller var på "krogen", kanske dax för det snart igen? haha x)
Man vet aldrig vad som händer i mitt liv, jag kan komma på saker på 1 sekund och nästa gör jag det ;)
Det handlar ju om att våga satsa/ta lite chanser. *haha*

Här kommer en "dagens låt" iallafall, det var länge sen nu.


Cobra Starship - Pete Wentz Is The Only Reason We're Famous:

Det är även dom som gjort låten "Hot mess" som är med i denna läckra video ;)



Denna video kan man ju sitta och dreggla (stavning?) till hur många gånger som helst! ;) ulalala!

Nu ska jag göra annat :)

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag såg kommentaren i bloggen www.iansomerhalder.blogg.se, som jag själv läser i. För att jag är ett jättestort Ian fan. Iallafall så läste jag din komentar om att du ville att någon skulle länka den första trailern, av the vampire diaries. Så här är den http://www.youtube.com/watch?v=S7qlrSLk-Uk
    PS. Jag heter Hanna som du säkert har sett i komentarerna i Ian bloggen...
    Varsågod:)

    SvaraRadera
  2. Oj jag läste nyss komentaren som jag nyss skicka, och videon funkar inte, jag vet inte varför. Men gå in på youtube.com, och skriv 'comicon 2010 nina dobrev'
    då kommer du hitta videon, videon är 1:17 minuter

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja visst är han oemotståndlig ;) Det var väligt snällt :D
    Jag ska genast gå in och kolla in den.
    Ha en trevlig dag och fortsätt gärna kika in på min blogg :D

    SvaraRadera