onsdag 18 augusti 2010

Fortfarande trött.

Jag har "nyss" tagit mig en power nap i ca 2timmar och har nyss käkat men ändå så sitter jag och gäspar och är trött... sjukt, sover jag mer nu så kommer jag inte kunna sova ikväll.
På måndag så börjar skolan igen, skönt, men ändå inte... + för att man har något att göra om dagarna men - för att man måste gå upp tidigt :P
Och när man går i skolan så känns det som helgerna aldrig kommer och när dom väl kommer så springer dom bort... så imorgon eller på fredag så måste jag pallra mig ner på stan och handla lite saker innan skolan, jag behöver handla nya/nytt:

  • Block, rutigt och randigt, A4 & A5.

  • Pärm/pärmar.

  • Pennor?

Och så måste jag kolla i skåpet i skolan vad jag verkligen behöver, pennor tror jag, men jag skriver ju alltid med bläck så det kanske jag inte behöver köpa, men block + pärmar tror jag att jag behöver iallafall :)
Haha, jag kommer ihåg när man gick mellan 4 - 7an? då skulle man ta hem böckerna och sedan slå in dom i presentpapper bara för att böckerna inte skulle bli förstörda, men dock så gjorde jag det väldigt sällan, jag tyckte mer att det var onödigt, fast då fick man iallafall nya böcker, det får man ju inte nu.


Nae nu måste jag göra något som får mig pigg, kanske städa lite? Låter inge roligt men kommer man bara igång så går det undan :)
och så vill jag kasta ut Robbans databord så man får lite mer plats i rummet... men det visar sig sen ifall jag orkar :P -haha! Vad kan man annars göra för att sysselsätta sig? Hmm...? Kolla på VD? Det är ett allternativ, men då kanske jag somnar igen eftersom man ligger på sängen och degar.. ja, något får jag hitta på!
Jo, nu vet jag! Jag ska lyssna på musik tror jag :D
jaja, vi hörs nog sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar