lördag 21 augusti 2010

Kräftor!

Ikväll så ska vi käka kräftor! Mums! Har inte käkat det än i år men ikväll så blir det att käka det med familjen, kräftor,vitlöksbröd,kex och lite ostar, mumsmums!

Idag så skulle ju jag och mamma ha gått ner på stan och tittat på kockduellen, men det vart inte av för det äckliga pissvädret, jag är så trött på regn så det är sjukt! Regn = November!
men vid klockan 15.00 när det slutade nere på stan då självklart så slutade det att regna... det är ju typiskt. Vad som händer resten av dagen har jag inte en aning om, jag vill färga mitt hår men vet inte om jag orkar - haha!
Denna vecka som kommer så ska jag fråga min söta pojkvän ifall vi kan åka in till norrköping och handla lite eftersom vi skulle ha gjort det nästa helg egentligen men då jobbar han ju 12timmars pass så det sket sig, men i veckan så jobbar han förmiddag, ifall dom inte har ändrat på det med eftersom dom har bytt ordning och skiftlag på deras jobb, men men, hoppas kan man ju iallafall :P
jag går ju förvisso i skolan nu från och med måndag, men isåfall så tar jag ledigt, en dag, spelaroll... nae... haha! Första veckan ta ledigt? japp! Men jag måste ju bara prata med Robban först för han kanske inte änns orkar det eftersom han jobbar från 06.00 - 14.30... men men.
Nu ska jag nog lägga mig och kolla på lite VD, gjorde aldrig det igår och idag är det en ganska seg dag känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar