lördag 21 augusti 2010

Tomt.

Idag känner jag mig som tomheten själv, jag har inga åsikter, jag har inga tankar, jag har inget att säga,jag orkar inte bry mig,jag stänger ut omvärlden helt idag!
Men jag känner mig som en vandrande zombie typ, det känns som jag inte har någon själ, jag vet inte hur jag ska beskriva det men det ända ord jag finner mig är TOMT! Det finns massa saker idag som jag egentligen skulle känna mig irriterad över eller bli irriterad över, men jag har bara legat på min säng och kollar på VD och inte gjort något annat eller tänkt på något annat för jag har ingen lust att överhuvudtaget göra något...jag har ingen ork.
Annars så brukar jag hata att sitta inne själv och inte ha något att göra, men inte idag, det är nästan en skön känsla jag har i kroppen, typ som allt och alla känslor har lättat, dom har tagit en paus ifrån mig idag.. är det bra??
Nu ska jag åter till mitt tomma stirrande, kanske kommer åter senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar