söndag 29 augusti 2010

Söndag!

Då var det söndag (slappdag) igen och det betyder att en ny vecka med skola börjar imorgon,usch, och det betyder även att jag måste tänka/planera mitt projektarbete och jag har inte den blekaste vad det ska vara för arbete... usch! JAG HATAR DETTA!
men när jag väl kommer igång så kommer det nog gå bra, eller jag hoppas det iallafall.
Idag ska jag bara fortsätta att ta det lugnt, jag ska nog lägga mig och kolla på dom sista VD avsnitten sen och moffa lite ;) -haha!
Om 2 timmar så slutar Robban jobbet :) han har jobbat 2st 12 timmarspass i helgen så han är nog ganska trött när han kommer hem, men lycko osten är ju ledig en vecka nu, det skulle jag också vilja vara :D
snacka om att detta år skulle gå fort då, det skulle bara säga swish så är det dax för studenten!
Men men.. den kommer väl någon gång den också.
Nae nu ska jag ta vara på min söndag ;)
Hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar