fredag 17 september 2010

Bio filmer/tips.

Idag har ju den nya Resedent Evil - Afterlife 3D premiär och den vill jag och ska jag se! :)
Fast måste ju bara vänta tills den kommer på bio här, annars så får jag kolla på den i Norrköping kanske eller något.
Tänkte ge lite tips/förslag till er på lite andra filmer som kommer på bio som jag vill se (alla är inte filmer som jag vill se på bio), ni kanske också gillar dom :)

Resedent Evil - Afterlife
17 spetember 2010

Saw VII 3D
29 oktober 2010


Hittade dock inga mer filmer som intresserade mig, men jag håller koll och uppdaterar :)

Bilderna är lånade från http://www.moviezine.se/, där ni även kan läsa själva om kommande filmer, en väldigt bra sida för film älskare! Ni kan kolla in trailers,när filmer kommer på dvd/bio och sen kan ni läsa vad andra skriver om andra filmer m.m...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar