lördag 18 september 2010

Latdag.

Idag är det en riktig lat dag :) tråkigt väder ute också.
Idag skulle jag och mamma ha gått ner på stan och kollat på någon bilutställning eller vad det var, Oxd skulle "fira" sin första laddstolpe (elbilar) dom där gröna ni vet..? Men vart inte så + att vädret är ju boring som vanligt -_- jag gillar verkligen inte dessa månader på året.

Idag så ska jag inte göra ett dugg, bara ta det lugnt och fundera på vad jag ska rösta på imorgon!
Vet ni vad ni ska rösta på? Jag tycker det är lite halvknepigt för jag är inte ett dugg insatt i politiken och sen så tycker jag att alla dessa partinötter säger och lovar samma sak men det dom säger händer aldrig, så varför änns rösta? Hade det inte vart lite roligt att se vad som skulle hända ifall ingen i sverige röstade? Jag och en kompis satt och pratade om det i skolan förra veckan,hehe.. men vi kom inte direkt fram till något svar.

Nu ska jag fortsätta kolla klart på filmen på tv och sen ska jag gå upp och städa lite tror jag, om jag orkar :P Jag ligger fortfarande kvar i sängen -haha!
Denna dag känns seg,lite tråkig och som att denna dag inte kommer att bli bra alls :(
Det känns som en dag då jag bara vill ligga under täcket och trycka ansiktet i kudden eller som en dag då jag bara ligger och har en massa att blogga om.
Men som sagt, första ska jag kolla klart på filmen.
Hörs sen!


Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar