torsdag 23 september 2010

Inte på humör...

Idag har jag inte alls vart på humör för någonting... har vart helt tom känns det som, egentligen så har jag inget att skriva nu heller men jag kände att jag skulle skriva något iallafall, men vad? Det blir inget speciellt, inget roligt, inget normalt... men andra ord bara ett vanligt jäkla tråkigt inlägg som andra sitter och läser... Ledsen att göra er besvikna *garv*
Jag funderar på att vara uppe hela natten, men jag är lite övertrött känner jag, men jaja...

En sak förstår inte jag... En person som alltid försöker vara/är snäll och bara vill få andra att le eller vara glada hur kan en annan person vara sur ha dålig attityd mot en sån person? Den personen måste må dåligt/ha det jobbit ifall dom vill få en glad människa bitter.... Eller har jag fel?
Visst alla kan inte vara glada jämt, men om man är sur/irriterad/bitter hela tiden och försöker få med andra personer i det stöpet, då kan man inte må bra ifall man vill se glada peroner bittra/ledsna.


Nu ska jag iallafall slänga mig i sängen, käka lite chirre och kolla på tv och sen antagligen kanske sova, skola imorgon och jag har ingen lust att gå dit, känns typ jobbit att ta mig dit imorgon.. allt bara vände... men ny dag = nya tag!


Godnatt!

PS: Lite bra saker vart ju skrivna iallafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar