torsdag 23 september 2010

Ny mobil? :P

Jag vill ju köpa en ny mobil och jag tror att jag har hittat en som jag skulle bli nöjd med. Mobilen som jag har hittat heter Sony Ericsson Satio, här kommer lite info om den ;)


Storlek
112.0 x 55.0 x 13.0 mm 4.4 x 2.2 x 0.5 tum
Vikt
126.0 gr 4.4 oz
Skärm
360x640 pixel 16,777,216 colour 16:9 nHD touchscreen (TFT)
Färger
Svart, Silver, Bordeaux (rosa/röd)
Minne
Phone memory 68MB* MicroSD™ support (up to 16 GB)

Pekfokus - Ställ in fokusområdet genom att peka på skärmen.
Digital zoom - upp till 16x - Kom motivet in på livet.
Kamera - 12.1 megapixel - Fånga speciella ögonblick och dela med dig.
Typ av blixt/lampa - Xenonblixt - Du kan ta en bra bild även under dåliga ljusförhållanden.

Autofokus - Automatfokus för optimal skärpa.
BestPic™ - Ta 9 bilder på en sekund. Välj den bästa.
Fotofix - Optimera bildkvaliteten. Med Fotofix kan du justera ljusbalansen och kontrasten efter att du har tagit en bild.
Bildstabilisator - Undvik suddighet som kommer från små handrörelser.

Fotobloggning - Lägg ut dina telefonbilder direkt på nätet.
Reducering av röda ögon - Använd den när du fotograferar människor med blixt.
Videobelysning - Mer ljus när du videofilmar
Geotaggning - Märk fotona med information om var de har tagits.

Leendeigenkänning - Låt kameran automatiskt ta bilden när personen du fotograferar ler.
Videoinspelning - Fånga händelsen när den sker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar