söndag 24 oktober 2010

Återigen söndag....

en regnig sådan också :(
nu börjar jag faktisk att sakna solen, antingen kan det bli snö eller sol... är så trött på regnet! hatar oktober, jäkla piss månad.

Imorgon så är det måndag igen och det betyder skola :)
Denna helg har ju gått så jäkla fort! Det var ju nyss fredag...
och imorgon så slipper vi äntligen svetsteorin! We are done! Eller ja, vecka 46 så ska vi ha en lektion till, men det är om 2veckor, veckan efter lovet.
Nästa vecka är det ju lov, och jag vill inte änns ha lov! Vad ska man göra om dagarna då? Jo jag ska gå till körskolan, mer vet jag inte... vara hemma en hel vecka själv om dagarna och det finns inget att göra... jippi! or not!


Men men.. något hittar jag väl på iallafall ;)
jag får väl hoppas på att jag får mina pengar på måndag (imorgon) för då kan jag ju göra lite mer iallfall än vad jag kan när jag är pank :P
Men jag behöver väl inte förvänta mig för mycket för det är ju CSN!
Men men... nu ska jag göra annat, hörs sen :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar