tisdag 26 oktober 2010

Spridda tankar...

Sitter och lyssnar på musik och tänker på det mesta, det är verkligen från himmel till jord! Känner mig varken glad eller ledsen, bara lite deppig på något sätt. Dagen idag har ju vart bra till en viss del, sen så har jag inte kunnat sluta tänka sen jag kom hem, det är en massa olika tankar som sagt! Både glada och mindre glada... Just nu så känner jag bara att jag vill sitta för mig själv och tänka men ändå inte, min sötnöt ligger redan och sover så jag är ju själv på så sätt... dagen imorgon känns inte som den kommer bli något positiv, varför?  :(
Har jag kommit in i någon "depp period"? Why?

Idag i skolan så satt vi 3st och pratade om en sak som förde mig in andra tankar, ledsna tankar... tankar om en sak som hände för cirka 3år sen men det tar fortfarande väldigt hårt, svårt att glömma, jag kommer aldrig att glömma och jag kommer alltid att komma ihåg och jag kommer alltid att gråta lika mycket när jag tänker på det, det kommer alltid att finnas i mitt huvud, alla minnen,dom sista dagarna, den sista dagen jag träffade dig, dom sista minuterna och det sista samtalet....från lasarettet, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid att älska dig och jag kommer alltid att sakna dig, du lämnade en stor saknad och tomhet efter dig, men du finns i våra hjärtan och minnen! Våran älskade farfar, Axel

Kommer nog inte blogga mer ikäll, ska försöka sova, ska bara sitta uppe en stund till och lyssna på musik... men problemet är att jag dränker mig själv i mina tankar.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar