onsdag 20 oktober 2010

Piss dag!

Ja, idag har det vart en riktigt kass dag, har inte vart på humör alls! Trött och sliten känner jag mig och jag var inte glad alls, jo kanske 10min i morse.. men sen har dagen vart allt annat än bra. Jag hoppas den blir bättre imorgon :) Alla kan ju ha dåliga dagar, inget snack om saken.

Idag så träffade jag en kompis som jag inte har umgåtts med på länge (år), så det var riktigt kul att träffa honom idag :) Vi tog en promenad och bara snackade lite om allt möjligt, det är verkligen en människa som alltid har stått mig nära.

Imorgon är det skola igen, har PA hela dagen, men på morgonen så ska jag ha Matte B med el 3:orna bara för att matte läraren är borta imorgon så då ska jag ha en annan matte lärare (ny) och han har el imorgon på morgonen och då tyckte dom att jag kunde ha matte med dom men vi får väl se hur det blir med den saken :P
Annars så väntar jag med matten tills efter lunch för då är den riktiga läraren tillbaka :)
Den andra förklarar ju som en säck potatis! Men det kan ju vara kul att ha lektion med elarna också ;) eller? Don't think so!


Nu ska jag iallafall kolla tv, och sen ska jag nog sova.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar