torsdag 21 oktober 2010

Studentmössan!

Har nyss setat och designat min studentmössa som jag vill ha på studenten, och jag älskar den! Den är i högkvalité och super snygg! Tycker jag ;)
Här kommer bilder:

Mössans framsida:
 IP's pärla = vit/silver
Guld text
Krona på toppen
Guld "band" (tunna) = guld.


Mössans baksida:
Vit text = Student 2011
Guld/strass bokstäver

Mössans undersida:
Sverige flaggan. (standard)

Jag verkligen älskar denna mössa och jag funderar på ifall jag ska beställa den :)
Man tar ju bara studenten en gång och denna mössa går på ca 850kr, men det är det värt, ska det va så ska det ;)

Den 8:e november så kommer ABC till skolan och man ska prova studentmössor och man ska få prova designa dom själva, men jag funderar dock på ifall jag ska ta denna istället ;)
Tänker dock inte avslöja vart jag köper den ifrån, då jag inte vill att andra ska ha likadan som mig ;) -haha! I'm a bitch!

Kollade nyss på ABC's hemsida, och tur är så har dom inte likadana "broderingar" som denna sida har :) -skönt!
Visst, dom hade ju liknande men dock inte lika snygga ;)



Visst är den snygg?

1 kommentar:

  1. Den ser precis ut som de man kan designa på ABC!
    Så de lär nog vara många som har en sån!
    Min såg exakt ut så... Synd du kommer inte vara den ända med en sån :P

    SvaraRadera