tisdag 12 oktober 2010

Studenten.

Idag har man då hittat studentklänningen/klänningarna, hittade 2st :)
Fast jag funtar på att beställa en 3:e också, lika bra medans man ändå har pengar ;)
Sen hittade jag ett par skor idag också som jag ska beställa, fast måste hitta 1 par till, jag ska ha ett par till varje klänning, så 2 par skor ska jag iallafall ha :D
Sen det som är kvar att införskaffa och fixa/handla inför studenten är:

  • Hårfärg 
  • Smycken
  • Fler skor
  • En till klänning
  • Mössan
Det är typ det som ska gå till mig som är kvar, men hårfärg så funderar jag på att gå till en frisör och fixa håret,samt sminket, då blir det proffsigt gjort också, snyggt! Man tar ju bara studenten en gång ;)
Sen resten vad jag vet hittills som ska införskaffas/fixas är:

  • Skumpa, alkohol
  • Frukter,snacks,godis m.m
  • Flak + traktor/lastbil
  • Högtalare
  • Fixa vagnarna
  • Fixa inför kvällen - utgång
Och en massa mer säkert, visst det är cirka ett halvår kvar men jag är en person som planerar i förtid helst så man inte står där sen och inte har fixat ett skit! Men vi kommer till det med att fixa och dona, men jag längtar redan som en tok fast ändå inte.. jag kommer nog sakna alla i skolan ganska mycket, så det kommer kännas tråkigt att lämna dom :(
Måste hålla kontakten med dom flesta <3
Vissa kommer jag att sakna som en tok! Eller ganska många faktiskt! Usch, vill inte tänka på det nu... ska bara njuta av "sista tiden" jag har i skolan för jag vet att jag även kommer sakna den ganska mycket.. för om jag tänker efter så är det den bästa skola jag har gått på.
Nae nu ska jag ta en natt cigg och sen ska jag sova....
Godnatt mina sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar