torsdag 14 oktober 2010

Vampire Diaries.

Ikväll så började dom ju sända Vampire Diaries igen här i Sverige.
Dock är det ju fortsättningen på säsong 1, så jag kollar på nätet, är just nu på avsnitt 6säsong 2! Och jag kan ju lova er (som följer enligt svensk sändning) att ni har mycket att förvänta er i säsong 2, jag tyckte att S1 var rätt spännande men om man jämför den med S2, så är den inte ett dugg spännande ;) -haha!
Så ni har ju mycket att vänta er kan jag ju säga! Dock kommer bara ett nytt avsnitt ut varje vecka på den sidan jag kollar på, det kommer ett nytt varje fredag efter som det sänds på torsdagar i USA, så imorgon kommer avsnitt 6, spännande!

Nae, nu ska jag kolla runt lite mer! :)

Här kommer lite bilder på Ian.S, Nina.D & Paul.W (Damon, Elena & Stefan)


Men som dom flesta vet då är ju Damon (Ian Somerhalder) min favorit, älskar hans "personlighet".. han är en hård/bad guy men har ändå en mjuk och känslig sida av sig också! Och det är ju precis vad jag gillar hos killar ;)
Lite bad guy men ändå har en fin sida av sig också... hehe.

Nae, nog med "drömmar nu" ;) dax för lite mackor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar