tisdag 16 november 2010

Bloggtorka på riktigt...

??????????Ja, som ni märker så har jag inte ett dugg att skriva om, dagarna är inge speciella, jag går i skolan,kommer hem från skolan och pluggar och åter igen pluggar.
Ni ser, inget speciellt.
så då undrar jag, vad ska jag skriva om???
Vad tycker ni??
Kanske kan slänga in en "dagens låt/bild"?
Men inget kul i längden... funderar på att köra en ny sak, "dagens nyheter", då väljer jag ut en eller två nyheter (om inte fler) som jag tycker är värda att ta upp lite extra, jag vet att ni säkert läser nyheterna varje dag, men ni som är intresserade av lite åsikter från min sida och kanske andra så kan ni ju kolla in, kan vara en kul grej.
Det kommer vara nyheter från dom vanliga som http://www.aftonbladet.se/ , http://www.expressen.se/ och lite andra, kommer nog komma upp en hel del om kändisar (alltid kul att läsa), filmer, artister, allmänna nyheter om världen och en massa annat blandat, alltså inte bara nyheter om sverige! Kommer som sagt handla mycket om USA,kändisar, andra länder,artister. 
Kanske kommer upp något sen om jag hittar någon intressant/konstig nyhet, det kan även komma "nyheter" med en massa skämt också bara för det ska bli lite humor också, man kan ju inte vara seriös hela tiden!
Så håll utkik efter nya inlägg, jag ska försöka skicka in lite mer inlägg, men som sagt har inte tänlt så jätte mycket på bloggen eftersom jag pluggar så pass mycket som jag gör, men snart är skolan över och då kan jag blogga lite mer ;D
Men jag ska försöka nu med när jag går i skolan!
Men kolla in sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar