fredag 5 november 2010

The Vampire Diaries E08 - Rose

Idag kom nya avsnittet av Vampire Diaries - Rose ut (på internet) så man kunde kolla på och jag var ju självklart tvungen ;)
Dagens avsnitt var lika bra som alla dom andra är, men ändå var det lite bättre man fick sig en chock och även en liten tår kom, fasiken att man ska vara känslig för killar som kan öppna sig eller som gråter!
Jaja, som alla vet så är jag ju fast vid Damon - the bad guy ;)
Och här är delen i avsnittet som fick mig att fälla en tår....!
SPOILER!

Är han inte fin? Kolla noga så ser ni att han även fäller en tår.
Men ska jag vara ärlig så tror jag att det blir dom 2 till slut iallafall, eller jag hoppas det för Stefan är ju så booooring! Han är ju överbeskyddande till 100%, usch, visst killar ska bry sig men jag menar dom ska väl även kunna vara lite "bad guy" som Damon? Ni fattar vad jag menar va? *haha*

Här kommer lite bilder från både nya och gamla avsnitt! (Bildbomb)
 Damon
 Damon & Stefan

Isobel & Damon


Damon


Stefan


Nina as Katherine


Ian, Nina & Paul


Damon & Elena


Stefan & Damon


Stefan Salvatore


Jeremy & Vicki

Caroline som vampyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar